30 травня 2023 викладачі і студенти кафедри дизайну долучилися до онлайн зустрічі «ЯК РОБИТИ ДИЗАЙН УКРАЇНСЬКИМ», яку проводило видавництво ARTHASS разом з провідними графічними дизайнерами країни.
Крутий досвід запрошених спікерів став корисним для авдиторії з понад 250 молодих дизайнерів-графіків, зокрема студенти та викладачі нашої кафедри отримали мега-практичні, максимально чіткі й концентровані поради для творення сучасного українського візуалу.
Спікери:
Олена Старанчук – графічна дизайнерка, ілюстраторка, авторка дизайну книг, брендів та рекламних кампаній для культурних і соціальних проєктів, співзасновниця та співкураторка Клубу українських ілюстраторів Pictoric, викладачка НАОМА.
Юрко Гуцуляк – графічний дизайнер, засновник дизайн-студії Gutsulyak.Studio, володар близько 100 міжнародних нагород у сфері дизайну та реклами (Red Dot, European Design Awards, Epica Awards, Pentawards, Dieline Awards, Communication Arts).
Олексій Чекаль – графічний дизайнер, каліграф, мистецтвознавець, арт-директор студії графічного дизайну PanicDesign, професор Флорентійської академії мистецтв (Італія), автор численних майстер-класів в Україні та Європі з каліграфії та леттерінгу.
Олександра Корчевська–Цехош – графічна та діджитал і шрифтова дизайнерка, викладачка онлайн-інституту Projector та в УКУ (ШЖК та UCU Business School), дизайн-інфлюенсерка, автор першого україномовного каналу про дизайн у Телеграм-каналі “Дизайн-борщ” (до речі, «Дизайн-борщ» – круті, шукайте і підписуйтеся на їх тг-канал).
Олексій Чекаль дав стислі поради щодо творення кардіо-дизайну, який має бути теплим, емоційним та відвертим і навів приклади своїх графічних розробок.
Юрко Гуцуляк чітко виділив характерні упізнавані риси українського дизайну:
- значна декоративність та орнаментованість;
- плавні форми і лінії, часто динамічні;
- емоційність та певний наів.
Крім того, Юрко Гуцуляк збентежив спостереженням щодо надлишкової емоційності українців в роботах і у спілкування, якою можна як долати бар’єри, так і навпаки, зводити їх.
Олександра Корчевська-Цехош розвинула характеристику ознаки «наів» у двох протилежних проявах і пояснила, як не впасти у шароварщину. Показала власні проєкти з її фундаментальними інтерпретаціями візуальної спадщини Рівненщини.
Олена Старанчук по-викладацькі була коректна і широкоформатна із власними висновками. Вона провела межу між сучасним дизайном українських майстрів і дизайном за українськими мотивами і
Це було потужно і мотивуюче!!!!