ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС ДИЗАЙНУ ПЕРСОНАЖІВ

Всеукраїнський конкурс дизайну персонажів проводиться з метою розкриття творчого потенціалу студентів, генерування оригінальних рішень в ілюстраціях до літературних творів, в мультимедійних продуктах та відеоіграх; для обміну досвідом в створенні персонажів для реклами та індустрії розваг. Конкурс проводиться за підтримки Міністерства культури та стратегічних комунікацій України (Інформаційний лист).

Участь у Конкурсі є безоплатною.

У Конкурсі можуть брати участь здобувачі вищої та передвищої освіти.

Номінації конкурсу

В межах конкурсної програми заплановані конкурсні номінації:

– номінація «Персонаж бренду (маскот)»;

– номінація «Персонаж літературного  твору»;

– номінація «Персонаж відеогри»;

– номінація «ШІ персонаж».

Персонаж бренду (маскот) – це персонаж, який своїм зовнішнім виглядом і характером представляє образ компанії, бренду або торгової марки. Його функція або призначення – підсилити емоційний образ бренду, закріпитися в пам’яті користувачів. Техніка виконання – 2D/3D комп’ютерна графіка (графічний редактор за вибором автора).

Персонаж літературного твору герой (героїня) з характером і зовнішністю відповідно змісту літературного твору (біографії персонажа), з врахуванням цільової аудиторії твору. Техніки виконання: ручна або цифрова (за вибором автора).

Персонаж відеоігри це герой (героїня) з характером, зовнішністю відповідно сюжету, жанру і сеттингу відеогри. Техніка виконання – 2D/3D комп’ютерна графіка (графічний редактор за вибором автора).

ШІ персонаж – зображення персонажу, згенеровані за допомогою штучного інтелекту на платформах АІ-сервісів. Призначення та образи таких персонажів не обмежені: герой реклами, коміксу, гри, кінематографа, аватар для соціальних мереж тощо.

Вимоги до оформлення

1 Презентація конкурсної роботи надсилається в форматі .pdf (розмір файлів не більше 10 Мб). Зображення мають бути чіткими, з роздільною здатністю не менше 300 dpi.

2 Файл презентації підписується латиницею, закодованою назвою персонажа (7-15 символів), наприклад: character_shyfr.pdf. Файл та слайди презентації НЕ повинні містити прізвище автора або керівника роботи, назву навчального закладу, де навчається автор.

Склад презентаційних матеріалів залежить від номінації.

Персонаж брендуПерсонаж літературного творуПерсонаж відеогриШІ персонаж

Файл з презентаційними матеріалами для персонажу бренду має містити 5 слайдів:

Слайд 1.  Основна поза персонажа – відображає ідею образу та характер персонажу бренда. Персонаж може мати додаткові предмети одягу чи аксесуари або предмети, що допомагають краще рекламувати бренд. На слайді має бути короткий опис бренду, його тон (формальний-неформальний, стриманий-емоційний, серйозний-жартівливий тощо), концепція, цільова аудиторія, а також перелік інформаційних середовищ, де персонаж буде представлятися (білборд, сайт, мобільний застосунок, соцмережі, сувенірна продукція).

Слайд 2. Кругові огляди – 2-3 вигляди, що найкраще демонструють форму тіла, пропорції (на вибір автора – спереду, збоку, ззаду, ¾ спереду, ¾ ззаду).

Слайд 3. Ключові пози – не менше 3-х поз;

Слайд 4. Ключові вирази обличчя – не менше 3-х емоцій;

Слайд 5. Розміщення персонажа бренду в середовищі (на сувенірній продукції, банері тощо).

Файл з презентаційними матеріалами для персонажу літературного твору має містити 4 слайди:

Слайд 1. Основна поза героя/героїні – відображає образ і характер персонажа. Персонаж може мати додаткові предмети одягу, аксесуари, друга-тварину/істоту. Слайд має містити коротку характеристику героя/героїні.

Слайд 2. Кругові огляди – не менше 2-х виглядів (на вибір автора – спереду, збоку, ззаду, ¾ спереду, ¾ ззаду), що найкраще демонструють форму тіла, пропорції.

Слайд 3. Ключові пози – не менше 3-х поз, що найбільше відповідають історії персонажа, його діяльності.

Слайд 4. Ключові вирази обличчя емоції – не менше 3-х емоцій, які мають відповідати характеру персонажу та історії, в якій він використовується.

Файл з презентаційними матеріалами для персонажу відеогри має містити 5 слайдів:

Слайд 1. Основна поза героя/героїні –відображає ідею образу та характер героя. Персонаж може мати додаткові предмети одягу, аксесуари, змінні реквізити, атрибути, артефакти. Слайд має містити коротку характеристику героя/героїні, жанр і сеттинг. Також слід вказати середовище, для якого призначена гра (комп’ютер, ігрова платформа, мобільні телефони тощо).

Слайд 2. Кругові огляди –2-3 вигляди (на вибір автора – спереду, збоку, ззаду, ¾ спереду, ¾ ззаду), які найбільше розкривають форму тіла, пропорції та найбільш важливі при виконанні дій в грі.

Слайд 3. Ключові пози – не менше 3-х поз, які найкраще відповідають історії персонажа, його діяльності. Це динамічні пози, які відповідають змісту і жанру гри (біг, стрибок, бойові пози, перетворення тощо).

Слайд 4. Ключові вирази обличчя – не менше 3-х емоцій, які мають відповідати характеру персонажу та історії, в якій він використовується.

Слайд 5. Вигляди персонажа з різними ступенями здоров’я чи трансформації – не менше 3-х ступенів.

Кількість слайдів презентаційних матеріалів для ШІ-персонажу може містити 4 або 5 слайдів, в залежності від призначення персонажу:

Слайд 1. Основна поза героя/героїні. Слайд має містити коротку характеристику героя/героїні або бренду (для персонажу-маскота) та назву сервісу генерування. Для персонажу відеогри слід вказати жанр і сеттинг гри та середовище, для якого призначена гра (комп’ютер, ігрова платформа, мобільні телефони тощо).

Слайд 2. Кругові огляди –2-3 вигляди (на вибір автора – спереду, збоку, ззаду, ¾ спереду, ¾ ззаду), які найбільше розкривають форму тіла, пропорції.

Слайд 3. Ключові пози – не менше 3-х поз, які найкраще відповідають історії персонажа, його діяльності.

Слайд 4. Ключові вирази обличчя – не менше 3-х емоцій, які мають відповідати характеру персонажу та історії, в якій він використовується.

Слайд 5. Додатковий слайд. Для персонажу бренду – представлення персонажу в різних інформаційних середовищах (на сувенірній продукції, банерах тощо). Для відеогри представити не менше 3х ступенів здоров’я або трансформації.

Терміни проведення конкурсу

І етап

Подача заявок на участь у Конкурсі і надсилання конкурсних робіт
31 березня 2025р.

2 етап

Відбір робіт для участі у конкурсі
10 квітня 2025 р.

3 етап

Оцінювання робіт, визначення переможців у номінаціях, оголошення результатів
2 травня 2025 р.

Реєстрація на конкурс

Для участі у Конкурсі кожен учасник має зареєструватись онлайн, заповнивши реєстраційну форму. Форма реєстрації заповнюється для КОЖНОЇ роботи, яка подається на конкурс. При реєстрації необхідно в анкеті:

  • вказати відомості про автора/авторів і керівника;
  • прикріпити файл з анотацією (описом-брифом персонажа);

  • прикріпити закодований файл з презентаційними матеріалами.

Презентаційні матеріали мають бути оформлені згідно вимог, описаних вище в розділі “Вимоги до оформлення”.

Перед заповненням реєстраційної форми і завантаженням роботи підготуйте:

Опис персонажу

В описі має бути біографія, роль героя в сюжеті гри / казки / оповідання

Обсяг тексту не більше 300 символів

Основні риси характеру персонажа

Необхідно перерахувати від 3 до 10 рис (хитрий, чесний, оманливий, дружній, привітний, розумний,  відважний, незалежний, підлий тощо).

Обсяг тексту – до 100 символів

Особливості зовнішності

При реєстрації слід зазначити особливості зовнішності: вік, пропорції, розміри, поставу, особливості ходи тощо. Наприклад:  антропоморфні риси, горбиться, охайний тощо.

Обсяг тексту – до 100 символів  

Цільова аудиторія

Вкажіть основну цільову аудиторію, на яку орієнтований персонаж

Додаткова інформація відповідно до номінації
  • Для персонажу бренду необхідно вказати інформаційні середовища, де планується використання персонажа;
  • Для персонажу відеогри – вказати жанр, сеттинг, пристрій; 
  • Для ШІ-персонажу вказати призначення (ілюстрація / відеогра / інше) та обов’язково (!) назву сервісу генерування  

Зверніть увагу!

  • Шифр роботи має містити від 7 до 15 символів
  • Презентаційні матеріали в форматі pdf. Назва файлу має відповідати шифру роботи (character_shifr.pdf. ).
  • На слайдах не повинно бути інформації про авторів, керівника, заклад вищої освіти.
  • При не дотриманні зазначених умов робота не допускається до участі в Конкурсі.

Детальніше інформацію дивись в Положенні про конкурс